Nasza oferta

Rozwijaj swoje umiejętności i poszerzaj wiedzę pod okiem ekspertów! Nasze szkolenia zostały zaprojektowane w różnych formatach, aby zapewnić maksymalny komfort nauki i elastyczność w dostępie do wartościowych treści. Odkryj, co oferujemy i jak możesz wzbogacić swoje kompetencje w sposób dostosowany do Twoich potrzeb.

Write your awesome label here.

Co oferujemy?

Nasza kadra

Prof. dr hab n. med. n. zdr.

Anita Bryńska

Profesor, pracownik naukowo-dydaktyczny w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, lekarz, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży. Certyfikowany psychoterapeuta oraz superwizor-dydaktyk Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej, wykładowca, superwizor w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT EDU. Dyrektor Szkoły Psychoterapii Centrum CBT EDU. Sprawuje nadzór merytoryczny nad całościowym podyplomowym 4-letnim szkoleniem psychoterapeutycznym w nurcie poznawczo-behawioralnym prowadzonym w Centrum CBT EDU.

Wykładowca i superwizor w szkoleniu specjalizacyjnym w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży. Członek kolegium redakcyjnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”. Autorka ponad 200 publikacji w tym artykułów naukowych, monografii, opracowań zbiorowych oraz wystąpień i doniesień zjazdowych, poświęconych zagadnieniom terapii poznawczo-behawioralnej oraz zaburzeniom psychicznym wieku rozwojowego.

Dr n. med. n. zdr. 

Nina Szalas

Doktor nauk medycznych i nauk o zdrowiu, psycholog, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB) oraz certyfikowany superwizor-dydaktyk PTTPB. Jest wykładowcą i superwizorem w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU. Prowadzi szkolenia i warsztaty tematyczne z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą oraz osobami dorosłymi. Pełni funkcję członka kolegium redakcyjnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”.

Jest współautorką 2 książek: „Psychoterapia dzieci i młodzieży w praktyce”, „Myślę, czuję, działam” dotyczących psychoterapii dzieci i młodzieży oraz 14 artykułów o tematyce związanej z zachowaniami samobójczymi, nieprawidłowo kształtującą się osobowością, zaburzeniami odżywiania, PTSD, depresją, niekorzystnymi doświadczeniami w dzieciństwie.



Prof. dr hab. n. med.

Tomasz Wolańczyk

Profesor, pracownik naukowo-dydaktyczny, kierownik Kliniki Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ordynator Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego Samodzielnego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego WUM. Lekarz, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży, neurolog, epileptolog, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Twórca pierwszej w Polsce Poradni Nadpobudliwości Psychoruchowej. Autor lub współautor ponad 300 publikacji naukowych, artykułów, monografii, opracowań zbiorowych oraz wystąpień i doniesień zjazdowych, poświęconych zaburzeniom psychicznym wieku rozwojowego, w tym zespołowi nadpobudliwości psychoruchowej i zaburzeń koncentracji uwagi (ADHD), zaburzeniom emocjonalnym i behawioralnym, zaburzeniom nastroju, zaburzeniom tikowym i zespołowi Tourette’a oraz farmakoterapii zaburzeń psychicznych. Przewodniczący Rady Naukowej Centrum CBT. Sprawuje nadzór merytoryczny nad Poradnią dla Dzieci i Młodzieży w Centrum CBT.




Dr n. zdr.

Anna Kaźmierczak-Mytkowska

Doktor nauk o zdrowiu, psycholog, specjalista psychologii klinicznej, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, terapeuta systemowy. Adiunkt dydaktyczny w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, starszy asystent w Oddziale Klinicznym Psychiatrii Wieku Rozwojowego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego WUM. Wykładowca w szkoleniach organizowanych w Centrum CBT EDU: 4-letniej szkole psychoterapii, szkoleniu specjalizacyjnym w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży oraz kursie terapii środowiskowej. Sprawuje nadzór merytoryczny nad szkoleniami doskonalącymi umiejętności terapeutyczne w pracy z dziećmi i nastolatkami. Pełni funkcję członka kolegium redakcyjnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”. Autorka i współautorka licznych publikacji z zakresu psychologii, psychoterapii i psychiatrii dzieci i młodzieży. 




Prof. dr hab. n. med. n zdr.

Agnieszka Słopień

Profesor, pracownik naukowo-dydaktyczny, kierownik Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, kierownik Pracowni Psychopatologii Małego Dziecka przy Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, przewodnicząca Sekcji Naukowej Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, konsultant krajowy w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży. Lekarz, specjalista psychiatrii, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży oraz specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, certyfikowany psychoterapeuta Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Specjalizuje się w diagnostyce zaburzeń ze spektrum autyzmu. Autorka i współautorka licznych publikacji naukowych, artykułów, monografii, opracowań zbiorowych oraz wystąpień i doniesień zjazdowych poświęconych genetycznym uwarunkowaniom zaburzeń neurorozwojowych (ADHD, ASD), zaburzeniom odżywiania oraz innym zaburzeniom psychicznym wieku rozwojowego. 





Mgr

Maja Branka

Psycholog ze specjalizacją w zakresie psychologii klinicznej, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB), wykładowca w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU. Absolwentka Szkoły Procesu Grupowego, superwizorka szkoleń Stowarzyszenia Trenerskiego Organizacji Pozarządowych. Kierowniczka ds. Szkoleń i Rozwoju w Centrum Szkoleń CBT EDU. Sprawuje nadzór merytoryczny nad ofertą szkoleń dla specjalistów pracujących z osobami dorosłymi. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych. Jej obszar zainteresowań psychoterapeutycznych obejmuje terapię poznawczo-behawioralną, w szczególności terapię schematów z ukierunkowaniem na terapię zaburzeń osobowości, pracę technikami doświadczeniowymi, teorię przywiązania i jej implikacje w procesie psychoterapii.

Mgr

Bożena Winch

Psycholog, certyfikowana psychoterapeutka Sekcji Naukowej Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i Terapii Rodzin, psychoterapeuta i superwizor psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, superwizor psychoonkologii Polskiego Towarzystwa Psychoonkologicznego. Prowadzi psychoterapię indywidualną, terapię par i rodzinną, w tym także pacjentów chorych onkologicznie i ich rodzin. Prowadzi superwizję indywidualną (w zakresie terapii indywidualnej, rodzinnej, małżeńskiej) i grupową – dla zespołów terapeutycznych. Autorka szkoleń i wykładowca szkoleń dla psychologów, psychoterapeutów, lekarzy i pielęgniarek różnych specjalności. 

Dr n. med.

Tomasz Srebnicki

Doktor nauk medycznych, psycholog, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, w trakcie specjalizacji z psychologii klinicznej, certyfikowany psychoterapeuta Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB) oraz certyfikowany superwizor-dydaktyk PTTPB. Nauczyciel akademicki, adiunkt w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego WUM, wykładowca i superwizor w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU. Pełni funkcję redaktora naczelnego czasopisma „Terapia poznawczo-behawioralna”. Jego zainteresowania kliniczne i naukowe dotyczą narzędzi opartych na technologiach komputerowych stosowanych w zaburzeniach psychicznych wieku rozwojowego, zagadnień zaburzeń emocjonalnych i behawioralnych, zaburzeń tikowych i zespołu Tourette’a, zespołu nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) oraz zachowań trudnych, w tym w zaburzeniach ze spektrum autyzmu. Jest autorem i współautorem licznych publikacji z zakresu psychologii, psychoterapii i psychiatrii dzieci i młodzieży. Prowadzi warsztaty i seminaria ukierunkowane na opracowywanie programów naprawczych w zakresie zachowań trudnych. 


Prof.

Ewa Stachowska

Kierownik Katedry Żywienia Człowieka i Metabolomiki na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Jest współautorką ponad 300 publikacji naukowych opublikowanych w międzynarodowych, impaktowanych czasopismach naukowych – dekowanych tematyce żywienia. Tematem przewodnim wielu z nich są zaburzenia mikrobioty jelitowej. Od lat zajmuje się wykorzystaniem badań naukowych w praktyce – uzyskane wyniki badań zostały uwieńczone uzyskaniem licencji na wypiek wysokobłonnikowego batonu dla osób prowadzących siedzący tryb życia zagrożonych otyłością (nagrodzony brązowym medalem na Międzynarodowej Wystawie Własności Intelektualnej, Wynalazków i Innowacji IPITEX 2019 w Bangkoku) oraz medycznego pieczywa pomocnego w terapii osób z niealkoholowym stłuszczeniem wątroby. Redaktor podręcznika „Żywienie z zaburzeniach mikrobioty jelitowej". Za swoje osiągnięcia naukowe została wyróżniona prestiżowymi nagrodami między innymi Nagrodą Ministra Zdrowia. Jest członkiem komisji Ministerstwa Szkolnictwa Wyższego pracującego nad tworzeniem nowych ram kształcenia dla studentów dietetyki. Popularyzator wiedzy o żywieniu na @profesor.stachowska Instagram) oraz profesor Ewa Stachowska (YT).

Prof. dr hab. n. zdr.

Karolina Skonieczna-Żydecka

Prodziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie oraz kierownik Zakładu Badań Biochemicznych. Jest uznaną ekspertką w dziedzinie mikrobioty jelitowej i jej wpływu na zdrowie człowieka, zwłaszcza w kontekście osi mózgowo-jelitowej oraz zdrowia psychicznego. Jej interdyscyplinarne badania łączą mikrobiologię, biochemię oraz psychiatrię, co pozwala na kompleksowe podejście do zrozumienia roli mikrobioty w zaburzeniach zdrowotnych. Lider w pozyskiwaniu międzynarodowych grantów, w tym projektów Horyzont Europa i COH-FIT, które koncentrują się na badaniach nad mikrobiotą oraz jej wpływem na zdrowie fizyczne i psychiczne. Autorka blisko 280 publikacji naukowych. Jej dorobek naukowy został doceniony przez środowisko akademickie i uhonorowany prestiżowymi nagrodami, w tym Nagrodą Ministra Zdrowia RP. Prowadzi również intensywną działalność dydaktyczną i popularyzatorską, uczestnicząc w międzynarodowych konferencjach naukowych, gdzie prezentuje wyniki swoich badań nad nowymi terapiami opartymi na probiotykach. W Centrum Badawczo-Rozwojowym SANPROBI pełni kluczową rolę w koordynacji prac badawczych, wdrażaniu innowacyjnych technologii oraz współpracy z międzynarodowymi partnerami.

Dr

Agata Misera

Lekarz medycyny, od 2012 pracuje jako psychiatra dziecięcy w Berlinie, gdzie ukończyła studia medyczne. Posiadaczka czarnego pasa w karate Shotokan, utytułowana zawodniczka. Wykorzystuje elementy karate w psychoterapii dzieci i młodzieży, łącząc swoje dwie największe pasje. Pracując naukowo, zgłębia fascynujący świat mikrobioty i bada oś mózgowo-jelitową, sprawdza też możliwości wykorzystania telemedycyny w opiece psychiatrycznej nad dziećmi i młodzieżą. Z zamiłowania tłumaczka artykułów i książek o tematyce medycznej.


W wolnym czasie oddaje się przyjemności czytania poezji i pisania własnych wierszy. We wszystkim co robi, stara się widzieć drugiego człowieka jako całość, poszukuje nowych rozwiązań, próbuje patrzeć, by widzieć więcej.

Dr n. med.

Igor Łoniewski

Lekarz, współpracownik Katedry i Zakładu Żywienia Człowieka i Metabolomiki Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego. Autor publikacji naukowych, podręczników, a także artykułów edukacyjnych i popularnonaukowych z zakresu badania mikrobioty, probiotyków oraz leków pochodzenia naturalnego. Współzałożyciel i prezes polskiej firmy SANPROBI, specjalizującej się w produkcji probiotyków i badaniach mikrobioty przewodu pokarmowego.

Prof. dr hab. n. med.

Wojciech Marlicz

Gastroenterolog i specjalista chorób wewnętrznych. Od początku swojej kariery zawodowej związany jest z Kliniką Gastroenterologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego PUM w Szczecinie. Kieruje Endokliniką – nowoczesną kliniką gastroenterologii w Szczecinie. W codziennej praktyce koncentruje się na diagnostyce i leczeniu chorób układu pokarmowego, wykorzystując między innymi badania endoskopowe (w tym kapsułkę endoskopową). Ponadto wykonuje analizy mikrobiomu jelitowego, które pozwalają na modulację mikrobioty za pomocą prebiotyków, probiotyków, antybiotyków, neuromodulatorów, diety oraz zabiegów transplantacji mikrobioty jelitowej.

Mgr

Natalia Jamińska

Psycholog z przygotowaniem pedagogicznym, logopeda, trener warsztatów profilaktycznych. Ukończyła 4-letnie szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej, aktualnie przygotowuje się do uzyskania certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB). W Centrum CBT EDU prowadzi szkolenia i warsztaty tematyczne z zakresu diagnozy i pracy z dziećmi i młodzieżą. Od 2020 r. pełni funkcję lidera w Ośrodku Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży (ośrodek I poziomu referencyjnego). Opracowuje kompleksowe plany pomocy dziecku i rodzinie, jest koordynatorem procesu terapeutycznego. W Poradni dla Dzieci i Młodzieży Centrum CBT prowadzi diagnozę psychologiczną dzieci, młodzieży i dorosłych, w szczególności z zaburzeniami neurorozwojowymi, a także psychoterapię poznawczo-behawioralną dzieci, młodzieży i dorosłych.

Mgr

Justyna Wiktoruk

Psycholog, pedagog, socjoterapeuta, trener warsztatów profilaktycznych (TUS, Szkoła dla Rodziców, Trening Pewności Siebie), Ukończyła 4 – letnie szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo – behawioralnej, aktualnie przygotowuje się do uzyskania certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo Behawioralnej PTTPB). W Centrum CBT EDU prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu diagnozy i pracy z dziećmi i młodzieżą. Ponad to pracuje jako psychoterapeuta w Ośrodku Środowiskowej Opieki Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży (ośrodek I poziomu referencyjnego). Pracuje w Centrum CBT zarówno w Poradni dla Dzieci i Młodzieży jak i w Poradni dla Dorosłych, prowadząc diagnozy jak i procesy psychoterapeutyczne. Specjalizuje się głównie w zachowaniach trudnych, wspierając zarówno dzieci i młodzież jak i rodziców i innych specjalistów.  

Prof. dr hab.

Katarzyna Schier

Katarzyna Schier jest psychologiem, psychoterapeutą psychoanalitycznym i superwizorem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, specjalistą psychoterapii dzieci i młodzieży, wieloletnim pracownikiem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego w Katedrze Psychologii Klinicznej Dziecka i Rodziny. Współpracuje z Niemieckim Towarzystwem Psychoanalitycznym (DPV) i Międzynarodowym Towarzystwem Psychoanalitycznym (IPA). Obszary jej zainteresowań naukowych obejmują przede wszystkim problematykę relacji ciało-psychika (zaburzenia psychosomatyczne, Ja cielesne i obraz własnego ciała) oraz ukrytych form przemocy w rodzinie. Jest autorką lub współautorką ponad 100 publikacji naukowych, w tym publikacji książkowych („Bez tchu i bez słowa. Więź psychiczna i regulacja emocji u osób chorych na astmę oskrzelową”, „Piękne brzydactwo. Psychologiczna problematyka obrazu ciała i jego zaburzeń”, „Dorosłe dzieci. Psychologiczna problematyka odwrócenia ról w rodzinie”, „Samotne ciało” (red), „Doświadczanie cielesności przez dzieci i ich rodziców”).

Mgr

Helena Krauze

Psycholog, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny (certyfikat PTTPB nr 1256), specjalista w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziałów Psychologii Klinicznej i Psychologii Społecznej oraz Studiów Podyplomowych „Stosowana Analiza Zachowania” na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Odbyła wiele szkoleń z zakresu terapii, m.in. Kurs Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży, Trzystopniowy Kurs Terapii Behawioralnej (PTSB), Neuropsychologia kliniczna dziecka, Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach I i II stopień, cykl szkoleń dotyczących diagnozy i terapii dzieci i dorosłych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, szereg staży w zakresie diagnozy i terapii dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych.

Jest wykładowcą w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT EDU w Warszawie. Pracuje na stanowisku psychoterapeuty w Ośrodku Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej Centrum CBT. Prowadzi psychoterapię dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych w Centrum CBT. Doświadczenie zdobywała jako psychoterapeuta i psycholog w PZP Warszawa Żoliborz, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii w Poradni dla Osób z Autyzmem w Józefowie, Fundacji Scolar. Koordynowała pracę Punktu Wczesnej Interwencji w Błoniu, pełniła funkcję Dyrektora Pozaszkolnej Placówki Specjalistycznej Fundacji Scolar.

Mgr

Arleta Balcerek

Psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna (certyfikat Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej nr 607), terapeutka Terapii Schematu w trakcie certyfikacji. Posiada 15-letnie doświadczenie w pracy psychologicznej i psychoterapeutycznej. Od wielu lat współpracuje z Centrum Terapii Schematu Integral, gdzie prowadzi psychoterapię indywidualną w nurcie CBT i ST. Współpracuje również z czasopismem Niebieska Linia oraz CBT EDU. Doświadczenie kliniczne zdobywała na oddziałach szpitala powiatowego w Otwocku oraz w Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym. Udzielała pomocy telefonicznej w telefonie zaufania dla osób w kryzysie emocjonalnym.

Dr

John Philip Louis

Jest certyfikowanym terapeutą i superwizorem Terapii Schematu (TS), kształcił się bezpośrednio pod kierunkiem dr Jeffreya Younga - twórcy TS. Doktorat obronił na Stirling University UK, prowadzi badania dotyczące terapii schematów, schematów pozytywnych, potrzeb emocjonalnych dziecka. Jest autorem artykułów naukowych i wystąpień konferencyjnych Międzynarodowego Towarzystwa Terapii Schematu (International Society for Schema Therapy). Wspólnie z żoną, Karen McDonald Louis, jest autorem książki „Potrzeby emocjonalne dziecka” (GWP, Sopot 2024). Na co dzień mieszka w USA, Singapurze i Malezji, ma szerokie doświadczenie międzykulturowe – mieszkał też w Anglii i Australii – zgłębiając wrażliwość i podejście do rodzicielstwa w różnych kulturach.

Mgr

Agata Jóźwiak

Psycholog, certyfikowany terapeuta środowiskowy dzieci i młodzieży, certyfikowany trener umiejętności psychospołecznych osób dorosłych oraz dzieci i młodzieży (certyfikat Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej Intra). Obecnie w trakcie 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w zakresie psychoterapii dzieci i młodzieży w Szkole Psychoterapii Dzieci, Młodzieży i Rodzin w Ośrodku INTRA. Współpracuje z rodzinami, psychologami i pedagogami w placówkach edukacyjnych, prowadzi indywidualne wsparcie dla dziećmi i nastolatków. Pracuje jako terapeuta środowiskowy dzieci i młodzieży w Ośrodku Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży w Centrum CBT, gdzie wspiera dzieci, młodzież i ich rodziny oraz prowadzi działania psychoedukacyjne dla rodziców i opiekunów.

Mgr

Wiktor Wikiera

Psycholog, w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie poznawczo-behawioralnym w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU, przygotowującego do uzyskania certyfikatu PTTPB. Doświadczenie zawodowe zdobywał podczas pracy w Świetlicy Środowiskowej, Placówce Wsparcia Dziennego (PWD), gdzie współpracując ze szkołami i okolicznym środowiskiem prowadził wsparcie indywidualne i grupowe dla dzieci, młodzieży i ich rodzin. Współpracował jako wolontariusz ze Stowarzyszeniem ASLAN. Aktualnie związany z Centrum CBT, początkowo jako psycholog - diagnosta, obecnie jako psychoterapeuta w trakcie szkolenia. Pracuje w Ośrodku Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży, gdzie prowadzi psychoterapię oraz wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży i ich rodzin. Prowadzi również terapię osób dorosłych, pracuje pod stałą superwizją.

Lek. med.

Joanna Szczerba

Specjalistka psychiatrii, na co dzień związana z Instytutem Psychiatrii i Neurologii w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Wolskim Centrum Zdrowia Psychicznego oraz Bródnowskim Centrum Zdrowia Psychicznego, pracując na oddziałach całodobowych, dziennych, diagnostyczno-terapeutycznych, w terapii uzależnień, a także w poradniach zdrowia psychicznego.Aktualnie jest w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie poznawczo-behawioralnym (CBT). Szczególnie interesuje się tematyką zaburzeń neurorozwojowych, psychiatrii konsultacyjnej i interwencyjnej, zwłaszcza w stanach nagłych w przebiegu zaburzeń nastroju (depresji, manii), zaburzeń psychotycznych, czy kryzysów psychicznych.

Dr n. med. i o zdr.

Agata Dutkiewicz

Pracownik naukowo-dydaktyczny w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Uniwersytetu

Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, dietetyk kliniczny, psychodietetyk,

psycholog, psychoterapeuta (nurt systemowy i integracyjny, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży), wykładowca akademicki. Jej główne zainteresowania naukowowo-badawcze to problematyka: zaburzeń odżywiania, nutripsychiatrii, wspomagania żywieniowego leczenia zaburzeń psychicznych, rodzinnych uwarunkowań postaw żywieniowych i postaw wobec ciała. 

Autorka licznych artykułów publikowanych w czasopismach naukowych oraz publikacji 
popularnonaukowych scalających wiedzę z psychologii i dietetyki (m.in.: „Trudności z jedzeniem u dzieci i nastolatków” oraz „Dietetyka w zaburzeniach odżywiania u dzieci i młodzieży”). Prowadzi specjalistyczne szkolenia i warsztaty o tematyce psychodietetycznej i psychoterapeutycznej. Jest założycielką Centrum Psychodietetyki, w którym udziela pomocy psychodietetycznej lub psychoterapeutycznej dla dzieci, młodzieży, rodzin i osób dorosłych. Popularyzuje wiedzę psychodietetyczną w mediach społecznościowych.

Mgr

Krystian Tkaczyk

Psycholog, absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS w Warszawie, o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia. Ukończył studia podyplomowe z seksuologii klinicznej pod kierunkiem prof. dr hab. n. med. Zbigniewa Lwa Starowicza. Członek Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTB) oraz Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego (PTS). Ukończył 4-letnie całościowe szkolenie psychoterapeutyczne w nurcie poznawczo-behawioralnym w Centrum CBT EDU, obecnie w trakcie procesu certyfikacji w PTTPB oraz PTS. Posiada również certyfikaty trenera umiejętności społecznych I i II stopnia.


Prowadzi wykłady i szkolenia dla słuchaczy Centrum CBT EDU, łącząc wiedzę naukową z doświadczeniem praktycznym. W pracy szczególnie bliska jest mu praca z osobami neuroatypowymi, tematyka rozwoju psychoseksualnego dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz seksualność osób z zaburzeniami neurorozwojowymi. W gabinecie towarzyszy mi Luna, Golden Retrieverka szkoląca się do pracy w dogoterapii, która wnosi do spotkań spokój i ciepło.

Newsletter

Dołącz do naszego newslettera

Dziękujemy za zapis!